Kan mijn schoonmoeder van 60 blond haar hebben?

Ze zegt dat ze het niet verft maar ik twijfel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto?!?! dan kunnen we beter oordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij zelf man of vrouw?
Als je een man bent dan weet jouw vriendin het wel.
Vrouwen hebben het wel in de gaten als hun moeder hun haren verft.

Antwoorden (8)

Natuurlijk kan dat, maar wij kunnen nooit weten of dit zo is. Er is geen leeftijd waarop iedereen grijs moet zijn ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk kant dat! mijn oma begon pas grijs te worden op haar 75e! dus dit kan zeker. je kan dit ook wel zien aan eventuele uitgroei, als ze al grijs haar zou hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Grijs haar kan vergelen.
Was ze vroeger blond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk met die vraag?

Moeten vrouwen van 60 van die oude grijze muizen zijn?

Denk jij dat vrouwen van 60 altijd alleen maar grijs zijn?
Ik ben zowat van die leeftijd en heb mijn eigen kleur haar, donkerbruin met nauwelijks grijs.
Ik ben juist gestopt met verven.

Ik kan dus niet zeggen OF jouw schoonmoeder blond haar heeft.
Ik kan wel zeggen dat het heel aannemelijk is DAT ze blond haar heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U bent gestopt met verven en bent bijna 60.
Ik bedoel dus met die vraag of ouderen zich schamen voor grijs haar.
Dank voor het duidelijke antwoord, waarschijnlijk kies ik dit als beste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" Ik bedoel dus met die vraag of ouderen zich schamen voor grijs haar" > dat blijkt niet uit je vraagstelling, jammer.
En mijn antwoord daarop: Nee, misschien een enkeling maar het gros van de 60+-ers die ik ken schamen zich absoluut niet voor hun grijze haren, en of jouw schoonmoeder zich er voor schaamt is door mensen die haar niet kennen niet te zeggen.
Jazeker, ik heb zelf een schoonvader van 65 de bijna al zijn ravenzwarte haren nog helemaal zwart heeft.
Daar komt bij jouw schoonmoeder nog eens bij dat ze blond is, en grijze haren vallen vaak nauwelijks op tussen dat blond omdat het contract tussen die twee kleuren klein is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even kijken of er een paar grijze haren tussen zitten, dan weet je zeker dat ze het niet verft ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken twee vrouwen van in de tachtig die nog geen grijs haar hebben. Dus het kan zeker dat je schoonmoeder haar haar niet verft.
Waarom vind je het eigenlijk zo belangrijk om dat zeker te weten? Zelfs al zou ze er over liegen, laat haar toch in haar waarde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hoef je niet aan te twijfelen hoor! Als ze zegt dat ze t niet verft ,dan zal het zo zijn. Blondines hebben dus van nature al een lichte haar kleur en grijs haar is ook licht en valt dus echt niet op tussen het blonde haar. Mijn ex schoonmoeder was 58 toen des tijds en haar natuurlijke haarkleur is ook blond. Ze werd wel grijs maar je moest wel echt heel goed kijken omdat het gewoon echt niet opviel. Inmiddels is mijn ex schoonmoeder bijna eind 60 en ze is nog steeds blond om te zien. En niet grijs.
Dus JA je schoonmoeder van 60 kan dus blond haar hebben ja.( Ook al heeft ze misschien een andere kleur wenkbrauwen)