Waar kan ik essence ''Black mania'' oogpotlood vinden?

Ik vind dit oogpotlood erg fijn en wil ook geen andere, maar ik kan hem niet meer vinden in de winkels! dus mijjn vraag; waar wel?
p.s: of online bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Essence kun je alleen in de kruitvat kopen. Maar het assortiment verschilt per winkel.
Essence heeft geen webshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op ebay.com kan je ze kopen , maar waar je veel en goedkoop ze kan bestellen is ulta.com!!! Deze site raad ik je echt aan! Allerlei makeup en het valt ook nog wel mee in de prijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is de black mania lijn van essence inmiddels uit het assortiment. toen ik laatst de mascara ervan wilde kopen, was die niet meer verkrijgbaar bij de kruidvat. als je perse een oogpotlood van deze lijn wil, zal je inderdaad op ebay of iets dergelijks moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan essence alleen bij kruitvat kopen!
helaas is er elke keer een nieuwe serie. de Black menia is er al een tijdje uit. nu is er de reloaded.