Waar kan ik een vriendschapsketting met een puzzelstukje kopen of met een sleuteltje eraan?

Hee,

Mijn beste vriendin wordt bijna 16 jaar en voor haar verjaardag wil ik een leuk zilver hangertje voor aan een ketting kopen met een puzzelstukje of een sleuteltje.
Er moet wel gegraveerd in worden.
Ik kan het nergens vinden, niet in de stad en ook niet op het internet. Dus ik vroeg me af of iemand een winkel kent die dat verkoopt of een site op het internet.

Groetjes Ingela.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (5)

Volgens mij gewoon bij een juwelier. Sommigen hebben echt een groot assortiment hangertjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij lucardi juwelier en bij de claires
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je iets aan onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar eens bij Schatkistje, daar hebben o.a. onderstaande afbeelding, gewoon het kettinkje er apart bijkopen.

www.schatkistje.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij lucardi heb ik een hele tijd terug een hanger gekocht (in de vorm van een hartje) die ze in de winkel zelf breken daarna kan je ervoor kiezen om hem te laten graveren.