Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

een egale huid...meer vriendjes, betere foto's, zelfverzekerdheid.........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm verkeerd geklikt? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedgemaakt.

Andere antwoorden (7)

Behalve Naatjes antwoord er jonger en stralender uitzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat oneffenheden in je gezicht wat worden verdoezeld, en het lijkt alsof je een gave, egale, gezonde en niet vlekkerige huid hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foundation kan de huid egaler doen lijken. MITS je de juiste kleur gebruikt die het dichtst bij jou huid ligt. Wanner je niet de perfecte kleur gebruikt dan camoufleur je oneffenheden niet maar accentueer je ze juist.
En het is juist de bedoeling om vlekjes/pukkeltjes e.d. met een goede foundation (én concealer) te camoufleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je camoufleert onzuiverheden / vlekjes en je huid ziet er egaler uit. Je ziet er schoon en gezond uit en hebt een goede basis voor je rouge. Mits je natuurlijk een kleur kiest die hetzelfde is als je eigen teint. Ook is het belangrijk dat de foundation goed wordt opgebracht, een sponsje werkt hiervoor perfect, want dat vlekt niet. Je gezicht ziet er zo mooi egaal uit. Een goede foundation beschermt ook nog eens tegen bijv. weersinvloeden en verzorgt je huid ook nog eens. Als ik het een dag niet gebruikt heb, voelt mijn huid "trekkerig" aan. Ik zou niet zonder kunnen, maar ben dan ook een echte blondine met lichte huid. Kortom, met een foundation in de kleur van je eigen teint, zie je het verschil direct.
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden
Met foundation make up maak je de huid mooi egaal. Foundation makeup dient ook als basis voor je andere make up makkelijk aan te brengen. Als je foundation op de juiste manier aanbrengt krijg je een heel natuurlijke make-up.

Foundation kan ook zorgen dat een huid een iets lichtere of iets donkere tint krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verstopte huid. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de juiste foundation straalt je huid natuurlijk.. Kleine oneffenheden worden weggewerkt.. Met foundation voel ik me tig keer zelfverzekerder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding