Welke cosmetische redenen zijn er om een snor te dragen?

Om een lidteken te verbergen ken ik al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

om - in tegenstelling tot een dunne lip - juist een grote, volle lip te maskeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Het hebben van een schisis ( hazenlip)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als mannen een grote neus hebben...
door een snor lijkt deze minder groot..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht omdat de drager het "gewoon" leuk vind staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een wat stoerder uiterlijk te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hebben van een hele dunne bovenlip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen, die een snor gewoon mooi vinden en om die reden eentje laten groeien.

Sommige mensen willen er ouder en volwassener uitzien door het dragen van een snor. Dit kan onder andere ingegeven zijn door culturele bepalingen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het krijgen van een mooiere huid onder de snor. Scheren maakt vaak je huis niet echt mooier. En veel zeggen dat als ze het laten staan dat de huis eronder er dan mooier uit ziet.

Toegevoegd na 52 minuten:
* huis = huid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo...scheer jij je huis?????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken veel mensen met een huis onder hun snor, hoor.
Schijnt heel normaal te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zit dus ...snor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry huid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke + nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar, ze laten een snor staan, zodat ze een mooiere huid krijgen onder hun snor. Maar die zie je toch helemaal niet? Die snor zit ervoor!
Op een idool willen lijken.

Toegevoegd na 41 seconden:
weliswaar niet cosmetisch, maar misschien wel een goede reden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om een blotebillengezicht een beetje 'smoel' te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te verbergen dat je een blotebillengezicht hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds ik een snor draag heb ik geen "schrale" bovenlip meer. (huid irritatie)
Daarvoor minstens elk jaar wel (bij bv een verkoudheid, of bij vrieskou).
De snor beschermd daar dus tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand vindt dat de afstand tussen de neus en de bovenlip te lang is. Een snor kan voor het gevoel de verhouding in het gezicht terug brengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om een bepaalde uitstraling te creeren, gewoon omdat iemand van leuk vind, net zoals een sikje.