Is deze Louis Vuitton tas echt? Zo ja, wat is de naam ervan?

Ik heb een oude Louis Vuitton tas van mijn oma gekregen. Maar ik weet niet Of het een echte is of hoe ze heet. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

De naam van deze tas weet ik helaas niet.

Of de tas echt is of nep, het hangt van de prijs af, de afwerking van de tas en tal van andere kleine verschillen, en ook waar je hem gekocht hebt.
Wil je echt zeker weten of hij echt is of nep.

Op onderstaande link wordt het allemaal heel duidelijk uitgelegd en kun je het zien:

http://www.videojug.com/film/how-to-spot-a-fake-louis-vuitton-bag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat is nu het antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord is duidelijk. Klik op de link en je kunt zelf vaststellen of het om nep of echt gaat. MarieJose heeft die tas niet dus kan ze het zelf ook niet nagaan. Zelf een beetje moeite doen kan geen kwaad.
+1 voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee je moet de tekst in je antwoord zetten, je mag niet zomaar verwijzen naar een site omdat je die lap tekst niet wilt vertalen....