Bestaan er 3/4 mouw colberts?

Ik vind het eigenlijk wel lekker om de mouwen van mijn colbert tot de helft van mijn onderarm op te schuiven, inplaats van te sluiten tot aan mijn pols.

Dus inplaats van "4/4" lengte mouwen, bestaat er iets zoals 3/4"?

Eventueel ook 1/4, wat dus het formaat is van een T-shirt.

Toegevoegd na 3 uur:
* Specifiek voor mannen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Man of vrouw???????????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Specifiek voor mannen.

Het beste antwoord

Ja die zijn er zeker. Ik heb nu gewoon heel even snel in de online H&M shop gekeken, maar ze verkopen ze zeker weten ook in andere winkels.

Bedoel je zoiets?
http://www.hm.com/nl/product/83347?article=83347-A
http://www.hm.com/nl/product/93382?article=93382-A#article=93382-B
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beiden bestaan. Zowel 3/4 mouw als korte mouw.
Ga eens lekker de stad in en vraag de verkoopster erom. Ze zijn in redelijk veel winkels te krijgen en de prijzen variëren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook op de gewenste maat laten maken,