Hebben mensen met een been ook schoenenwinkels waar zij een enkele schoen kunnen kopen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
6.7K
AWM
14 jaar geleden
Ik vermoed dat deze vraag verband houdt met:
http://www.goeievraag.nl/vraag/liggen-schoenen-langs-kant-weg.21464

Het beste antwoord

Bij de vereniging van 1schoenigen.

http://www.tenderfeelings.be/index.php/anne/vereniging_van_1schoenigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onverwacht goed antwoord ! Dank je.

Andere antwoorden (3)

Mijn vader moet altijd gewoon een paar schoenen kopen.. werd veel te duur dus liaat nu enkele schoenen maken door een schoenmaker en dat is uiteindelijk goedkoper...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Min broer koopt altijd een normaal paar en laat de andere die hij niet nodig heeft achter bij het revalidatiecentrum.
Er is altijd een enthousiaste gebruiker voor!
Ook neem ik ze wel eens mee naar Zuid-Afrika voor het revalidatiecentrum daar.
Overigens hebben veel mensen met een been, voor het andere been een prothese, en dan hebben ze die andere schoen wel degelijk nodig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie optie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer nobel van hem. Vind ie dat niet frustrerend dan dat ie voor het zelfde geld (in theorie) een 2 keer zo dure schoen zou hebben kunnen kopen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft geen last van die frustratie omdat hij eigenlijk dolblij is dat hij nog een been/voet heeft waar hij nog een schoen voor kan kopen.
Het had echt een heel zwaar ongeluk en is zo blij dat hij nog kan wat hij nu allemaal doet. Hij vind het absoluut niet meer relevant!
Het bestel- en voorraad proces ingewikkelder maken (er moet 2 of links of rechts bij de order en de inventarisatie daar moet het ook bij), maakt die ene linker of rechterschoen dan meer dan twee maal zo duur. Dus om economische redenenen is het geen goed idee. Je linker of rechter schoen zou 2 maal zo duur zijn en alle 'paar'kopers zouden ook duurder uit zijn. Beter gewoon 1 weggooien.