Waar kan ik goedkope vans kopen?

Ik heb al op marktplaats gekeken maar daar waren niet de vans die ik zocht. Weet iemand een winkel/site waar ik een beetje goedkope vans kan kopen? Liefs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vans?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hooi, ik weet wel waar je nepvans kunt kopem, namelijk in Primark in rotterdam voor maar 3 euro!! Hihi

Antwoorden (3)

Vans zitten rond de €60, dus dat is al betaalbaar. Ligt wel aan het type natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk een shier bij Zalando.

http://www.zalando.nl/vans-filter/?wt_gk01=Broad_1967353668_vans&gclid=CMiP8cHQhqsCFUdJ3godiGJlzQ&seg=sem&wt_ga01=1967353668_14125711908

Toegevoegd na 20 seconden:
eens hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Googlen op 'vans outlet'
Je krijgt dan een hele lijst waar je vans met korting kan kopen.