Wat voor nut heeft een pedicure?

Als je likdoorns of veel eelt heb kan ik me het voorstellen,maar veel mensen gaan er heen met gezonde voeten
Waarom?

alleen nagels knippen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Het behandelen van likdoorns en eelt is achterstallig onderhoud. Het bezoeken van de pedicure zonder klachten is normaal onderhoud ofwel ingrijpen voordat de ongemakken ontstaan. Voor de een noodzakelijk voor de ander niet. Heeft ook te maken met het gebruik van je voeten. Veel lopen of staan of veel zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Sommige mensen hebben bijvoorbeeld last van eelt dat pijn veroorzaakt of een ingegroeide teennagel. Of ze kicken er gewoon op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je gezonde voeten hebt, is het ook niet nodig. Het is belangrijk dat je leert zélf je voeten goed te verzorgen. Elke ouder zou dit hun kind moeten leren.

Waarom sommigen mét gezonde voeten naar een pedicure gaan? Pure luxe of zij weten niet hoe zij hun nagelriemen etc. mooi moeten houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een pedicure is meer dan alleen maar iemand die je nagels knipt en een likdoorn verwijderd
ze behandelen heel je voet
je voeten zijn best belangrijke je staat er de hele dag op!
als ik bij mijn pedicure weg ga lijkt t alsof ik op lucht loop zo fijn is dat
goed dat ze er zijn !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij komt de pedicure, omdat ik zelf niet goed bij mijn tenen kan. Daarnaast geeft ze ook altijd een voetmassage, alleen dat al is de moeite waard...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als diabeet en tengevolge daarvan slechtziend heb ik meerdere redenen om een pedicure (met aantekening:Diabetische voet) te bezoeken. Ik kan niet goed zien wat ik met mijn voeten doe en daarbij hebben (veel) diabeten een speciale voet behandeling nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een luxe. Nagels knippen, vijlen, bufferen, lakken. Je voeten van de dikkere eeltlaag verwijderen. Hydrateren. Je kunt je voeten evt laten masseren.