Is het mogelijk om een leren gevlochten armband laten inkorten?

Ik heb laatst een armband besteld van Josh voor mijn vriend. Helaas is deze veel te groot. Nu zijn we druk bezig om te achterhalen of je dit kan laten verkleinen en als dit al mogelijk is waar dat kan..

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
14.9K

Antwoorden (1)

Kan je gewoon zelf doen en dus ook laten doen: leren riem bij één van de gespen eruit halen, indien nodig met de Dremel het gesphuis geheel leervrij te krijgen. Vervolgens leer op maat knippen en op uiteinde wat montagekit doen (Action €3,-) en weer in het gesphuis doen. Uurtje laten uitharden en Fini est Fred!