Hoeveel % van de vrouwen zien een man het liefst in pak met overhemd en stropdas?

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor bepaalde gelegenheden moet ik dit wel eens aan, maar ik heb er zo'n hekel aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat t wel meevalt. Misschien dat sommigen t af en toe wel leuk vinden, maar ik moet er niet aan denken! Percentages zijn denk ik nergens te vinden. Je kan er ook voor kiezen om ipv n pak, een mooie broek met nette bloes te doen. Is n stuk vlotter ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat heeft het feit dat jij er een hekel aan hebt te maken met het % vrouwen die dat het liefst ziet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel, want de man ziet er beter uit blijkt uit onderzoek van het cbs Uitdrukking: kleren maken de man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ElCapitan, uiteraard heeft dat er niets mee te maken, het was alleen bedoeld als toelichting op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee hoeveel procent. Ik vind het zelf erg mooi staan bij een man. Echter als het niet bij je persoonlijkheid staat om je in pak te kleden, zou ik dat zoveel mogelijk vermijden. Natuurlijk zal ik het wel aantrekken als je er echt niet onderuit kan. En nog even dit: de meeste meiden die ik ken zien een man er liever wat nonchalanter bij lopen. Het is denk ik maar net in wat voor omgeving je je begeeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt helemaal aan de man en aan het pak. Sommige mannen zien er in een pak gewoon niet goed uit, sommige mannen zien er zo uit dat je ze het liefst gelijk uit het pak wilt pellen, en dan niet omdat ze er slecht uitzien ;-)
Een leuke man in een slecht pak ziet er wat mij betreft niet goed uit, een 'gewone' man in een goed pak kan ineens net dat beetje extra krijgen waardoor ie er veel leuker uitziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, Frans, je hoeft maar af en toe...
Dat overleef je toch wel? Verder ligt het er aan in welke kringen je je beweegt. Zakenvrouwen zullen een man in een pak geweldig vinden, maar als je je in kunstenaarskringen begeeft weer niet.
En in vakanties en vrije tijd zijn er maar weinig vrouwen die graag een man in pak zien.
En dat alles is mijn eigen inschatting.

Het beste antwoord

Hoeveel % heb ik niet gevonden, maar wel een onderzoek.
Een Amerikaanse enquête vroeg aan meer dan 700 vrouwen welke outfit zij het liefste zien bij een man. Blijkbaar houden vrouwen van eenvoudige kledij.

-Op 1 staat een simpele witte T-shirt met 8 op 10.
-De tweede plaats wordt ingenomen door een pak met een score van 7,5.
-Een casual blazer staat op 3 samen met een losse short en een strakke jeans.