Hoe zorg je voor stevig haar?

Als ik mijn haar net gewassen heb ik het de eerste 2 dagen altijd heel slap. Daarna wordt het eindelijk pas wat steviger. Hoe zorg ik ervoor dat mijn haar meteen al wat steviger wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe vaak was jij je haar dan?

Het beste antwoord

Zoals Platje ook schrijft, schuim gebruiken. Als je dat als doet, en het helpt niet, kun je bij de kapper een zg. aanzetpermanent laten zetten, je krijgt dan geen krullen, maar alleen meer volume in je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook eens laten doen maar uiteindelijk heb je dan toch best wel krullen kwam ik achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dit ook bij haar op schouderlengte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, er wordt door zo'n aanzetpermanent volume bij de wortels gecreëerd, dus je krijgt een mooie volle bos.

Andere antwoorden (8)

Je kan er wat haarschuim indoen, voor het föhnen van je haar. Daar wordt het minder slap van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan volumeshampoos o.a van Elvive en Garnier Fructis en Head and shoulders.
Ook ik heb tamelijk slap en steil haar en gebruik dit regelmatig. Het helpt wel iets om een iets vollere bos te krijgen.
Verder schuimgel erin na het wassen, en tijdens het fohnen je hoofd naar beneden doen, zodat je haar naar beneden valt.
Dat geeft meteen volume.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Honing is een belangrijk middel om je haar te voegen, je hebt dan ook geen andere ingrediënten nodig voor de honingmasker. Smeer vloeibare of verwarmde honing op je haar en laat het zo lang mogelijk inwerken. Het maakt je haar glanzend en stevig. Spoel het af en gebruik bij de eerste wasbeurt geen shampoo. Een dag of 2 erna kun je weer wassen met shampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder cremespoeling gebruiken! Of meer uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Olijfolie!! zorgt ervoor dat het stevig en glanzend blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volumeshampoo gebruiken. Voordat je het fohnt een volume mouse gebruiken. Heb weleens gelezen dat als je shampoo van hetzelfde merk is als je cremespoeling mouse en andere haarproducten, je haar voller, steviger en meer glans krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik sinds een maandje organische shampoo (zonder sls, staat voor: sodium laureth sulfate) en mijn haar is steviger dan ooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn haar is kort en ik gebruik en een schuimversteviger en shaper van Andrelon, die is niet vet en geeft meteen resultaat.