Weet iemand waar je een goede en zachte onesie kan kopen. Niet te duur.?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Mode
2.3K
jodyenboyke
4 jaar geleden
Kruidvat heeft ze in de winter, ter stal, big bazar.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik heb die van mij en zoon online bij www.onepeice.com besteld zijn wat duurder dan de primark maar is echt degelijke zware kwaliteit, veelmalen beter dan die van de prikark en de zeeman, daar heb ik zeer slechte ervaringen mee.

Antwoorden (1)

De Primark verkoopt veel onesies, en kleding daar is niet duur.
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
De Primark staat niet bekend om zn 'goede' spullen... (https://speld.nl/2017/12/13/primark-filiaal-volledig-leeggeroofd-100-euro-schade/)
Ritsuka
4 jaar geleden
@tinus1969 weet je wat voor site de Speld is?
tinus1969
4 jaar geleden
@Ritsuka, natuurlijk - maar er zit een kern van waarheid in die satire.