Weet iemand waar ik, voor een redelijke prijs, online lingerie kan bestellen met de optie om het als mooi cadeau te verpakken? Tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (5)

Christine le duc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.pabo.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op onderstaande site is lingerie heel goedkoop.Maar of het verpakt kan worden tot cadeau weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het ook gewoon thuis kunnen laten bezorgen en het zelf mooi kunnen verpakken in een mooi papier, of een kadotasje. Dat kun je in elk warenhuis wel kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat was ik sowieso van plan. Wil het toch even bekijken enzo. En persoonlijk geven.
Ik dacht aan zo'n platte doos met een strik en papiertjes ertussen weet je wel? Maar misschien is ergens een verpakking kopen voordeliger en beter. Maar ik weet niet echt hoe ik dat voor me moet zien en waar ik het precies kan vinden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n platte doos met papier en strikjes is iets typisch amerikaans, maar ook bij de peperdure lingerie winkels in nederland kun je dat wel krijgen. Maar dat wil je niet (peperduur) Dus dan moet je echt je eigen creativiteit aanspreken! Kijk eens rond op de afdeling inpakpapier van de V&D, daar vind je genoeg mooie papieren, linten, tasjes, etc. etc.
Succes!
Bij de Hema daar is heel veel afgeprijsd
Ik weet niet waar je woont maar in Roermond
zijn de BH 5 euro en slip 1 euro

Toegevoegd na 49 seconden:
ook online is er veel afgeprijsd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, maar ik ben meer op zoek naar de luxe en sexy stuff...
Is ook wel een beetje op te maken uit mijn vraag denk ik ;) Maar bedankt voor de moeite!