Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag blondspray gebruiken! ( zie omschrijving)

Ik ben van me zelf al aardig blond maar ik wil het toch voor de grap is proberen ( nog nooit m'n haar geverfd of er iets mee gedaan).
Ik twijfel nu of ik het zou doen omdat ik over 3 dagen naar Portugal ga. In Portugal ga ik veel zwemmen (chloor) en veel naar de zee (zout) word je haar daar door niet een andere kleur bijv groen? Heeft iemand tips of ik het wel/niet kan gebruiken? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

In portugal wordt je haar vanzelf blond, door de combinatie zee, zon, wind en zout!
dus ik zou het niet gebruiken als ik jou was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als toevoeging op het bovenstaande, je haar word al erg droog van zon zee en zout en als je er blondspray op spuit is het pas echt een bos touw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet ook niet dat je de spray moet blijven gebruiken omdat je na enige tijd uitgroei krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met blond spray was dat mijn haar door de combinatie van zon en de spray lichter werd. Maar ik weet ook van mijn moeder dat het aardig mis kan gaan. Ik zou of adviseren bij een goede kapper of wachteb tot je terug bent van vakantie! Fijne vakantie iig!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik zeker niet doen!
Blondspray is sowieso al niet zo goed voor je haar, en als je dalijk nog in de zon gaat en gaat zwemmen, kan het idd een andere kleur worden (groenige gloed), en daarnaast zal 't ook droog en beschadigd worden.

In de zon wordt het sowieso snel al een stuk lichter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door blondspray wordt het alleen lichter, dus ik denk als je normaal geen last van groen haar hebt, dan ook niet. En als het toch groen wordt moet je er ketchup indoen! (Klinkt een beetje raar, maar het werkt!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding