Is er een manier om je EIGEN kleur haren terug te krijgen?

Ik verf mijn haren eigenlijk al jaren , verschillende kleuren. En nu ben ik eigenlijk benieuwd hoe mijn haren er normaal uit zien. ik heb 1 cm uitgroei, donderblond / zout/peper kleurtje en de rest is rood. Dat ziet er natuurlijk lelijk uit met uitgroeien. bestaat er iets dat je al je verf uit je haar kan krijgen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb het gedaan. Je kan verf uit je haar krijgen..jep..met ontkleuring..maar of je haar er dan goed uit ziet? Niet echt, het maakt het gewoon lichter. Wat ik heb gedaan is een goede kapster gezocht (mijn buurvrouw haha) die heeft mijn uitgroei bekeken, en die kleur nagemaakt. Dit heeft ze zó goed gedaan dat het al een tijd geleden is, maar ik zie totaal geen uitgroei. Dus nu bij knippen en over een hele tijd is het mijn eigen kleur weer :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben bang van niet, je zal het moeten laten uitgroeien. Wellicht kan je tot die tijd een kleurshampoo gebruiken in plaats van verf, iets wat er na 10 keer wassen uit is ofzo. Zo dat je haar toch toonbaar is.

Of een lekker vlot kort kapsel nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie de link, daar beweren ze dat het kan al is volgens mij de kleur aan het eind zeker niet gegarandeerd.

Ik zou eens een kapper opbellen en er naar vragen en het daar ook evt laten doen. Zeker niet thuis prutsen met een doe-het-zelf verpakking want voor je het weet heb je een drama
amigo