waar kan ik deze broek kopen???

keizer heeft hem aan op zijn cover van zijn mixtape ''straategisch'' ik vindt hem egt vet!! Wten jullie miss waar ik hem kan kopen??? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

het ziet eruit als een gemiddelde south pole broek. gerelateerde merken: pelle pelle, sir beni miles, clench, karl kani..verkopen ze bij de britain onder andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou eerst uitzoeken welk merk het is en dan naar de site vn dat mrk gaan, of er is vast wel een manier om het ZELF aan keizer te vragen via twitter ofso en anders heeft hij mis ook wel sponsor ofs, kaar hij is echt Chill zanger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hij is zkr chill ,aar als ik dat vraag geeft hij egt geen aw hoor!
Ik denk dat je dit soort broeken wel kunt vinden in verschillende winkels met verschillende prijzen en kwaliteiten. Ik weet niet of je echt precies hetzelfde merk als hem wilt, maar ik denk dat je in winkels zoals Cool Cat, G-Star, Levi's, of andere winkels die hierop lijken wel kunt vinden. Ik weet niet of je er van houdt, maar op de markt kun je dit soort broeken vaak ook wel vinden! Het is gewoon een kwestie van een beetje rond kijken! ;)