Wat zijn de zomertrends voor mannen? Qua kleur, stijl,...

Passen bijvoorbeeld hi-top All Stars op een korte broek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Kimath
12 jaar geleden
Kies gewoon iets wat je zelf leuk vind staan. Vraag aan je vrienden of het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, doe gewoon wat je zelf leuk vindt en niet wat in de mode is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*vindt, Kimath ;-) Maar je hebt gelijk. + als het kon.

Het beste antwoord

Heel concreet kun je terugvinden wat in de mode is voor heren in 2011 op deze pagina http://www.adversus.nl/fashion/mode-trends-2011/korte-broek-schoenen-zomer-2011/

Er wordt specifiek aangegeven dat sneakers onder een korte broek nog steeds hip zijn. Op de foto zie je ook wat hogere gympen onder een korte broek. Dus wat mij betreft: Ja, hi-top All Stars onder een korte broek zijn oké!