Krijg je echt krullen in je haar van regen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mensen blijkbaar wel. Maar veel mensen ook helemaal niet. http://www.goeievraag.nl/vraag/krullen-regenwater-kraanwater.162424
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik kan in de regen lopen wat ik wil......geen slag in te krijgen ;-)

Antwoorden (5)

Bij sommige mensen wordt hun haar krullerig als het droogt zonder dat het eerst gekamd is. Dus dat kan wel, vaak is het wel bij langer haar pas het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ze niet van jezelf hebt, niet. Als je ze wel hebt maar je hebt ze er uit geföhnt of gestyled, wel. Water wordt opgenomen door je haar, waardoor het meer de neiging heeft de oorspronkelijke vorm aan te nemen (en de styling producten werken minder want ze zijn nat = opgelost)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of haar krult of niet wordt van nature bepaald door de doorsnede. Is die rond dan heeft men sluik haar, hoe platter de doorsnede hoe meer het krult of zelfs kroest.
Op zich wordt het van nat worden dus niet anders, maar het kan wel verkeerd opdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit wel, als ik buiten loop of fiets in de regen en daarna het droog maak met een handdoek dan krijg ik een hele bos krullen. Blijft niet erg lang zitten, doordat ik er een borstel door heen haal en dan is het weer zo goed als stijl. Dus het kan inderdaad gebeuren bij sommigen, want ik ken heel veel die het maar iets raars vinden omdat ze het zelf niet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook, fietsen in de regen doet wonderen voor mijn haar. Het lukt me maar niet om dit effect thuis voor elkaar te krijgen, jammer.
dit kan inderdaad gebeuren. ik heb alleen geen idee waardoor dit komt.