Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede schoenen om op te lopen en die er ook nog leuk uitzien?

Ik moet voor mijn vakantie naar amerika 'gezonde' schoenen hebben, maar ik wil niet van die lelijke kakkerige. Het liefst sneakers ofzo of die lijken op vans of nike. Weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vind all stars persoonlijk leuk maar vreselijk om lang op te lopen.
Ik loop altijd op K-swiss schoenen, ze zien er niet verkeerd uit en lopen heerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

All stars, adidas heeft ook leuke modellen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar all stars geven geen steun he..
Hardlopers laten hun voeten meten om te bepalen wat voor hen de beste schoen is.

Er zijn bijvoorbeeld voeten die iets naar rechts buigen en voeten die iets naar links buigen. Bepaalde schoenen passen bij bepaalde voeten. Ga eens voor informatie naar een harloopwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk vind je in een goede sportzaak degelijke wandelschoenen. Daar zitten vaak mooie bij met frisse kleurtjes.
Is een beetje moeilijke vraag, want smaken verschillen he :)

Hieronder vind je er enkele van Nike:

http://www.google.be/search?hl=nl&biw=997&bih=584&tbm=isch&sa=1&q=sportschoenen+dames+nike&oq=sportschoenen+dames+nike&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=14203l15891l0l6l6l0l0l0l0l266l1015l1.2.3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt er van af wat je "leuk" vindt. gezien je opmerkingen over "kakkers", ben je niet zo van de serieuze schoenen. anders zou je ecco kunnen proberen, die maken goede schoeisel. kost wat, maar dan heb je ook wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is Etnies wat? :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crocs, dit zijn hele parktische en degelijke schoenen. Je kan ze bijna in elke kleur krijgen en anders verf je ze gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding