Ik heb een adidas pak gekocht maar weet niet of ik die morgen op school gelijk aan moet doen of eerst alleen de vest en de volgende dag de broek?

Zoals er staat in de vraag heb ik een groene adidas pak gekocht alleen weet ik niet of ik die op school gelijk moet aan doen of eerst alleen de vest en daarna de broek .. Omdat volgens mij als ik het tegelijk aan doe voor het eerst dan valt het heel erg op ....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is echt irritant xD
dan kom je de klas in lopen en dan geeft iedereen meteen tegelijk z'n mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa zoiets ... of dan kijken ze eerst helemaal van boven naar beneden met zijn allen en doen ze dat een paar minuten later

Het beste antwoord

Als jij helemaal speciaal een pak koopt van een bepaald merk, dan wíl je toch juist dat dat opvalt lijkt me? Ik ben een aperte leek op modegebied hoor, maar je koopt dat spul toch omdat het samen een geheel vormt lijkt me? Gewoon aandoen, en lekker laten zien dat je voor het Adidas pak gekozen hebt, dat heb je niet voor niets gedaan. Wees trots op je keuzes! Anders heb je er zo weinig lol van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik kon ook kiezen om nog een vest te halen maar ik dacht ik koop later wel een andere vest met het zelfde kleur broek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi gezegd+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je tip en ook de andere mensen had eerst de vest alleen aangetrokken maar ga morgen de hele pak aan doen

Andere antwoorden (6)

Als je fan bent van Sue Silvester zou ik zeker het hele pak aandoen. Anders zou ik persoonlijk voor alleen het vest gaan. Maar hey, je hebt dat pak niet voor niks gekocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kermit de kikker

Nee maar doe aan wat jij lekker vind! Als jij allebei aan wilt doen, zou je de vest open kunnen laten en eronder een shirt, zo is niet het hele geheel groen.
Anders kun je inderdaad de vest aan over een spijkerbroek, staat vast ook leuk. En een ander keer de broek aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vindt ik het raar als mensen met een trainingspak naar school komen, tenzij het een sportdag is etc.

Maar ik zou eerst alleen de bovenkant aandoen met daaronder een donkerblauwe spijkerbroek en misschien zwarte schoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zegge aantrekkeeeeen! Ik heb er zelf 4 van met de gekste kleuren en sterker nog ik koop meteen ook bijpassende schoenen, shirt en tas bij! En het ziet er superleuk uit! Het zit ook zooo lekker....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is helemaal niets raar aan 'ik kom met mijn trainingspak naar school' vind ik.. Je laat zien dat je van simpel, fijn en toch van mode houdt. Adidas is een leuk merkje, en staat leuker bij jongens vind ik :o.
Heb er veel plezier mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een pak/outfit dus het is beter als je het eerst allebei aantrekt.