Hoe heet deze piercing?

Side note: gewoon uit interesse

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
10 jaar geleden
Zieke geestpiercing....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik kon vinden is dat een 'hole in chin piercing'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind die piercing een beetje eng
Amadea
10 jaar geleden
Ik zou het geen piercing noemen, maar een gat in je ondergezicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en ook leuk voor je tandvlees en glazuur. Door continu contact met de de piercing slijt dit veel sneller dan normaal
Amadea
10 jaar geleden
Het is vast gefotoshopt, en niet serieus bedoeld...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zag een paar weken geleden in Hilversum iemand met zo'n gat in zijn smoelwerk, dus helaas Amadea, het komt voor!
Amadea
10 jaar geleden
Dan blijft mijn eerste reactie van toepassing.

Het beste antwoord

Na grondige uitleg van mijn dochter, met kippenvel hier samen naar gezocht. Dit is een clear lens face piercing. (Mijn dochter heeft hem gevonden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bah hier wil je toch niet meelopen? :S
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik niet :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kleine rilling en een plusje (omdat je die nog niet had ondanks het goede antwoord!)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt LTK, ik ben blij dat ik zoiets niet zie :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top! super bedankt. Ik zal delen in de kosten voor een psycholoog ;)