Moet ik opnieuw verzendkosten betalen?

Ik heb wat jurkjes en rokjes besteld bij de H&M. Een van de rokjes die ik heb besteld is niet aangekomen en staat op de bestellijst als 'uitverkocht', ik heb er uiteindelijk dus niet voor betaald. Dit rokje staat nu (na een paar dagen) weer wel gewoon op de site. Ik wil 'm heel graag en ze hebben 'm niet in de winkels bij mij in de stad.. Moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik het rokje weer bestel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, je moet daar verzendkosten voor betalen. Klinkt het niet een beetje logisch? Je zegt al zelf dat je het had besteld maar omdat die uitverkocht was had je er niet voor betaald. Elke x wanneer je weer iets besteld moet je gwn verzendkosten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou de klantenservice mailen en hun de vraag voorleggen. Grote kans dat je hem dan krijgt zonder verzendkosten.