zijn er internetwinkels waar je bij het kopen van een BH het gewenste materiaal kan selecteren (bv. katoen)?

ik zoek een BH van katoen of gevoerd met katoen, sexy, zwart etc.. voor een grote maat (85D , Europese maat). Heel moeilijk te vinden. Bij Bonprix al katoenen BH's gekocht maar die steunen niet voldoende voor mijn maat.
Ik heb al op internet gezocht bij meerdere merken, ik zie veel selectiecriteria maar geen "materiaal" als criterium. Ik wil echt wel katoen, of op zijn minst met katoenen binnenkant. Liefst 100% katoen of min. 50 %.
Zijn er internetwinkels waar je "materiaal" (of iets dergelijks) als criterium kan selecteren?

8 jaar geleden
in: Mode