Door welk eten blijft je huid langer ''mooi''?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1 punten? Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zal je eens een +je geven. Dan sta je op nul ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minpunten hebben is makkelijk hoor, vragen stellen die verwijderd worden, antwoorden geven die verwijderd worden - de richtlijnen lezen kan dan veel helpen.

Het beste antwoord

Eet regelmatig noten, fruit, avocado, vis, mager vlees, goede koolhydraten (volkoren), peulvruchten.
Wees matig met suiker, koffie en alcohol.

Van Jack Klijn zijn er zakjes Beauty mix. Dit zijn noten en gedroogd fruit. Heel lekker voor tussendoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Goed en gezond eten niet te vet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via deze link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/1630-eet-jezelf-naar-een-mooie-huid.html krijg je veel info erover.

En natuurlijk water, veel water drinken!

Toegevoegd na 3 minuten:
Verminder of stop het gebruik van voorgefabriceerd voedsel

Drink veel water

Gebruik geen zout met Jodium (JoZo)

Eet en drink één maand geen zuivel om te bepalen of je allergisch bent

Eet meer yoghurt en kwark (Deze tip is alleen voor mensen die geen (lichte) allergie hebben).

Eet tenminste vijf keer per dag groente en/of fruit

Meer vezels en onverzadigde vetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De juiste dingen drinken is zeker zo belangrijk voor een mooie huid als goed eten. Drink veel water en vermijd alcoholische dranken. Ook koffie is niet erg bevorderlijk voor een mooie huid.

Wat betreft eten sluit ik me aan bik mijn voorganger. Eet weinig verzadigde vetten en vervang bijvoorbeeld je braadboter door olijfolie. Verder kan je huid lelijk reageren op het eten van teveel kleurstoffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle goede producten voor een mooie huid in een snel te maken super beauty-smoothie!
Wat je nodig hebt is een blender en de volgende producten:

Sap van minimaal 2 sinasappels,
Sap van een halve citroen,
Sap van een halve grapefruit,
½ banaan,
½ mango,
1 wortel,
Kopje bosvruchten,
½ kopje aardbeien,
1 Actimel yoghurtje (het moet yoghurt zijn met probiotica)
Bereiding: Stop alle producten in de blender en mix alles goed en stevig door totdat het drinkbaar is. Elke dag een super beauty-smoothie is een wonder voor je huid!

Tip: Afhankelijk van het seizoen kan er afgewisseld worden met een kiwi en papaya. Als het citroensap te zuur is, verminder dan de hoeveelheid.

Hieronder nog veel meer tips voor natuurlijke mooimakers in voeding:

Eet je mooi!
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/43105-huidproblemen-bestrijden-eet-je-mooi.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Wel opletten met kiwi en melkproducten. Gelijk opdrinken en niet laten staan, anders word het heel erg bitter!
Wel goeie tips verder :)