Ik zoek namens mijn man leuke tshirts met gave prints ( teksten, tekeningen) in maat XXXL. Weet iemand een winkel waar ze dit verkopen?

zie voorbeeld. in winkels en op sites gaan ze tot maximaal XXl.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Annswers
13 jaar geleden
Welke herenmaat is dat, 58?

Het beste antwoord

http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=828&titel=Sayings+%26+Co&rubrik=FUNS_00Funshirts&funktion=LISTGROUP&tc=CAT_00Funshirts ze hebben xxl weliswaar maar ze vallen soms best groot. Op de site kan je maten tabel vinden voor d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier kun je zelf t-shirts samen stellen met gave prints, teksten en tekeningen.

Je kunt ze ook zelf gaan ontwerpen, zij drukken het en leveren het af.

Ook in grote maten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke tip! +