Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de site www.goedkoop-merkshoppen.com betrouwbaar?

Ik kreeg van iemand deze link aangeboden, maar ik vertrouw het niet helemaal. Zijn er mensen die kunnen zien of de site echt is of dat je je bestelling wel krijgt? Ervaringen misschien?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
926
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er heel nep uit, iemand met een beetje kennis van HTML kan er zo'n eentje maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Heb er geen ervaring mee, maar er vallen me 3 dingen op:

1) Als je twijfels hebt niet doen !
2) waarschijnlijk geen bedrijf, gezien bij contact het VERPLICHT is je bedrijfsgegevens te vermelden (als je een bedrijf bent)
3) Zeer matige Algemene Voorwaarden.

Trek je conclusie ;) Ik zou er geen zaken mee doen, of ze betrouwbaar zijn is een ander verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt op mij niet betrouwbaar over. En dan heb je de keuze tussen de gok nemen en misschien geld uitsparen (omdat ze goedkoop zijn, maar dat weet ik niet eens zeker) of dat geld weggooien omdat ze onbetrouwbaar blijken te zijn.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is belangrijk om naar een keurmerk te kijken als je iets via internet koopt.Dat geeft toch meer consumentenvertrouwen en je kunt ook een klacht indienen als er iets niet goed gaat.succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken iemand die heeft daar wat gekocht. Bovendien staan ze ook op Thuisvergelijken.nl dus het lijkt mij betrouwbaar. Als je het niet vertrouwd zal ik maar niet bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding