Waar te koop: Apparaatje met borsteltje voor je gezicht.

Ik heb weleens een soort ladyshave set gehad, en daar kon je ook borsteltjes opzetten om je gezicht te reinigen, te scrubben etc. Ik kan die apparaten nergens meer vinden. Wie weet waar ze te koop zijn??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die wou ik ook hebben! Heb je al iets gevonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dank zij de reactie van xsusann, de tweede link, daar heb ik een adres gekregen van een kapsalon in Nederland die deze borstels verkoopt. Je kunt er een bestellen via dopknapperie@zeelandnet.nl mevrouw. Goedegebure. Ik heb er vanochtend 1 besteld, succes!!

Het beste antwoord

Ik heb 2 links voor je!
Moet je zelf maar kijken of die je bedoelde ertussen zit!

http://www.choosebeauty.nl/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory§ion=98&cat=1209&dir=7&Itemid=19

http://www.cl-cosmetics.com/nl/producten/detail.aspx?productid=3930&name=Reinigingsborstel+op+batterij