Kan ik Vans schoenen kopen in Apeldoorn?

Zo ja, zet er dan alsjeblieft ook bij, WAAR ik ze kan vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Jazeker. Hier een aantal adressen:

* American Base, Marktstraat 3d http://americanbaseapeldoorn.weebly.com/index.html

*Coach, Hoofdstraat (schijnt)
*Sneakers, Hoofdstraat (schijnt)
* Tegenover de Hangar in de Beekstraat zit ook een sneaker winkel met wat apartere sneakers. Misschien dat ze die daar ook hebben. Shoe Pimp heet deze winkel volgens mij!

Bij de American Base hebben ze sowieso Vans en misschien dat die nog verder kunnen helpen met andere verkoop adressen.

Succes met winkelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben nog nooit in Apeldoorn geweest, maar ik weet zeker dat er een Britain is! Die hebben een groot assortiment Vans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is echt geen Britain in Apeldoorn. Wel in Arnhem.