Hoe kan ik mezelf het beste ontspannen en genieten van de rust?

Ik wil vanavond eens een lekker relax avondje houden wie heeft er wat tips om me lekker te ontspannen en te genieten van me avond vrij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Door precies te doen waar JIJ ontspannen van wordt.

Voor de één is dat een muziekje (al dan niet met een wijntje), voor de andere een hele DVD vol met zijn favoriete soapserie kijken (met een grote bak popcorn).

Voor weer iemand anders is dat de hele avond bellen met mensen die je al lang niet hebt gesproken.

Of een avondje badderen of sauna

Neem 5 minuten om na te denken waar je het meeste zin in zou hebben en ga dat lekker doen (een aantal opties staan hierboven al genoemd)
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In bed of op de bank gaan liggen, goed boek er bij en een lekker glas wijn. Dan lukt het meestal wel om te ontspannen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Computer uit, telefoon van de haak.
Eten laten bezorgen, flesje wijn openen en dan een leuk filmpje in de DVD-speler of een mooi boek pakken.
Languit op de bank plaatsnemen en genieten maar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker douchen of in bad gaan liggen. En naar muziek luisteren die jij mooi vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou iets lekkers te eten kopen (of laten brengen). Lekker languit in een warm bad met een lekker sopje erin (als je een bad hebt), en daarna een leuke DVD of een goed boek. Liggend op de bank/bed of zittend op een goede stoel. Naar mooie muziek luisteren werkt bij mij ook altijd erg ontspannend. Geniet ervan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik huur wel eens een film en
Ga dan lekker in me pyama op de bank liggen of ik ga lekker in bad liggen met een goed boek. Voorheen reed ik altijd paard. Iets wat je heel graag wil doen daar eens ff lekker de tijd voor nemen is ook ontspannend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een gezichts maskertje op doen kamer lekker donker maken filmpje op zetten en een grote bak chips en m&m's pakken met een lekker kopje thee. Mijn relax avondje