Waar kan ik strijkvrije overhemden kopen?

Ik ben opzoek naar mooie strijkvrije overhemden van katoen. waar kan ik het beste terecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik heb er enkele van 'JOOP!'. Erg mooi en ze blijven goed. Al ben ik wel zo'n nerd die ze gewoon met de rest meestrijkt.
Een makkie, want ze vallen gewoon precies op de naad vouw in elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een goede herenmodezaak. Mijn man heeft er een paar bij Adams in Zutphen gekocht, maar ik denk dat je ze bij elke willekeurige goede herenmodezaak kunt vinden.
Ze zijn echt erg mooi, en blijven ook mooi. Ik laat ze gewoon altijd op het hangertje drogen en hang ze dan zo de kast weer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Om "rare schouders" te voorkomen, droog ik ze omgekeerd. Met twee knijpers, één knijper aan elke zijnaad. Op die manier drogen ze kreuk- en trekvrij. Daarna inderdaad gewoon op het hangertje de kast in.
katoen is nooit strijk vrij,synthetische hemden zijn wel strijk vrij,is dat niet iets.