Aan de binnenkant van de pijp van je spijkerbroek zit een sierstiksel. Aan de buitenkant niet. Ik zou dat juist andersom verwachten, waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Het is niet alleen een sierstiksel, het is dubbel stikstel. Dat is dus extra stevig aangezien het tussen de benen het meeste slijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt me een vergissinkje. Dat gaat alleen maar schuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat geen sierstiksel maar een versteviging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je bedoeld aan het einde van je broekspijp (dus was op je schoen rust)..?
Vaak is het model van de broek dan dat je de onderkant omslaat zodat het stiksel zichtbaar wordt...
Zo is de draagwijze door de ontwerper bepaald..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was niet wat ik bedoelde, maar dankjewel, nou weet ik dat ook weer