Waar kan ik een gratis breipatroon van een (witte) rok met kabels vinden?

Bij het patroon hoeft de rok natuurlijk niet per se wit te zijn, dat kan zo in een andere kleur. '(=
Verder zou ik graag willen dat er kabels enz. voor de sier opzitten.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het rokje moet trouwens wel strak zitten. Niet overdreven strak dat heel m'n kont erin staat, maar in ieder geval niet een rokje dat om je benen zwiebert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De website knittingpatterncentral.com is een engelse verzamelwebsite met ontzettend! veel gratis breipatronen. En ook van héél veel rokjes. Dus ik geef je de link dan kan je er zelf doorscrollen of er wat bij zit voor je.

Het is alleen wel in het engels, ik hoop dat dat geen probleem is.