In welke schoenenwinkel kan ik Dr.Martens schoenen kopen?

Mijn dochter wil graag Dr.Martens schoenen,ik wil ze niet op het internet kopen,maar gewoon in een winkel.
Welke winkel verkopen ze die?
Ik ben al bij Scapino geweest maar die hadden ze niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Het beste antwoord

Ik heb ze gezien bij Sacha schoenen http://www.sacha.nl/

Maar ook zalando.nl verkoopt ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij een beetje 'aparte' schoenen/kledingzaken zoals Londen, Britain en natuurlijk - vele malen goedkoper- via bijvoorbeeld Marktplaats.

Mijn dochter heeft indertijd heel wat paren voor een prikkie bij elkaar verzameld. Die mogen inmiddels weg wegens een andere kledingstijl, dus eh...welke maar heeft je dochter ? Hier ligt nog een paar keer maat 37.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het Waterlooplein in Amsterdam staat een kraam waar heel veel doc Martens worden verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diervriendelijke (en ik denk ook goedkopere) en gifvrije Docter Martens-modellen te koop bij Vega-life in Amsterdam. www.vega-life.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de schoenenreus