Is er een manier om mijn kromme vingers recht(er) te krijgen ?

Ik heb 2 kromme middelvingers. Geen idee hoe het is ontstaan maar ik heb het al jaren. Mijn ouders zeggen dat ik mijn vingers kan breken maar dat doe ik natuurlijk niet express.

Is er nog een andere manier?

De foto zijn mijn eigen vingers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

Ik denk niet dat er een andere manier is dan een operatie.Ik heb zelf ook kromme vingers.Ik aanvaard het gewoon en ik raad jou aan hetzelfde te doen.Ieder ander valt het waarschijnlijk helemaal niet op.Ieder mens heeft schoonheidsfoutjes.Gelukkig maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is dat niet gewoon aangeboren? ik heb het zelf ook.
Heb er ook nog nooit hinder van gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in het ziekenhuis door specialisten e vingers laten breken! Dat hoef je natuurlijk niet zelf te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niet echt een manier om je vingers recht te krijgen, maar jouw vingers zijn helemaal niet krom! Ik wou dat ik ze had!