Welke olie stinkt niet?

ik smeer mij na het douchen in met olie. ik vind ze allemaal vreselijk stinken maar je doet het toch maar. welke stinkt niet of ruikt zelfs lekker.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.8K
AWM
14 jaar geleden
In elk geval is het gelukt met de foto.
Leuk dat we meteen resultaat zien, goed gelukt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thankx :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad een mooie foto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de 'min' deler weer actief bij deze vraag??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm +1 iedereen

Het beste antwoord

olie= olie, dus waarom geen babyolie. Stinkt niet hoor.

Toegevoegd na 7 uur:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/13242-wat-kan-je-doen-met-baby-olie.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
som dat ik er nooit aan gedacht eb.
ik zit nu aan de zwitsal van zoonlief ahha

Andere antwoorden (8)

Heb je al eens aan Bio-Oil gesnuffeld?
Het ruikt helemaal niet intensief, en het is ook nog eens heel goed om van die zwangerschapsstrepen (weet de officiële naam niet - striae of zo?) in je huid te voorkomen of te verminderen. Ik gebruik het voor m'n handen - het helpt ook tegen ouderdomsvlekjes, en al heb ik die nog niet, ik wil ze niet krijgen ook.
Het ruikt héél vaag naar lavendel, en je hebt er heel weinig van nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom olie gebruiken als je het vind stinken?
gebruik dan een lekkere bodylotion/bodycreme.
ik gebruik de bodylotion van De Tuinen: kokos/vanille mmm...heeeerlijk :-) smeert super, maakt je huidje lekker zacht. té lekker!

maar om toch maar echt op je vraag te antwoorden:

- bio oil, lekker! niet vet ook! en bijna overal in de aanbieding, je doet ook nog eens superlang met 1 flesje.
- Kneipp: huidolie lavendel :-) mmm
- Kneipp: huidolie amandelbloesem, wat neutraler.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is er mis met mijn eigen mening/ervaring???
Toen ik 31 jaar geleden zwanger was van onze tweeling, zei een indische zuster tegen mij "smeer je buik maar in met olijfolie, dan krijg je geen striemen" Ik heb dat trouw gedaan..en werkelijk, niet een striem, mijn buik was/is nog mooi glad en gaaf :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is het voor mij al te laat hahaha ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zeiden ze tegen mij ook ; en strépen joh, ik leek wel een kruisbes - en dat met een kind van nog geen kilo !! Inmiddels zijn ze gelukkig wel weer allemaal weggetrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@baily, ik denk ook dat het aan de huid zelf ligt hoor :(
Maar ik bedacht me straks , dat er een olie is van kneip, tegen een droge huid , die niet vet is!!
Deze heeft mijn man toen veel in het ziekenhuis gebruikt toen hij daar heel lang lag.
@marleen, een kruisbes..:-))
duindoornolie van weleda ruikt heerlijk!
14 jaar geleden
Mijn ervaring is dat zo ongeveer alle etherische olieen (die worden toegevoegd aan smeer- en massageolies en lotions voor het 'lekkere' geurtje vreselijk stinken, gewoon omdat ik niet van die geurtjes hou en een parfumallergie heb die het vermoedelijk nog versterkt.

Ik heb altijd gewone babyolie gebruikt (van Zwitsal of een eigen merk van een drogist ofzo), en die ruikt best wel lekker, naar baby. En deze olie is ook speciaal geschikt / gemaakt voor de gevoelige huid, dus niet allergeen. Ook gewone olijfolie (en dat kan gewoon tweede kwaliteit zijn, de eerste gebruik je voor koken / eten) is heel fijn voor je huid (als die niet al te vet is natuurlijk) en heeft erg weinig geur. Druivenpitolie ruikt nog minder, maar is duurder.

Toegevoegd na 48 minuten:
Als je net zo'n gevoelige neus hebt als ik, is zo ongeveer iedere niet-neutrale waarneembare geur 'vies' . Ook lavendel, vanille, jasmijn, magnolia (kan nog net voor mij), rozen, kersen, amandel (aaaagh!!) zijn gewoon té overheersend.
Ik moet dan ook toegeven dat ik zelfs van de Indiase keuken, die graag met pafrum/achtige specerijen werkt, echt letterlijk doodziek kan worden van alleen al de géur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens één van de vele esoterische oliën. Persoonlijk vind ik de Ylang-Ylang heerlijk ruiken. Maar er zit vast een geurtje bij dat jij lekker vind. Want zoals al eerder gezegd: "olie = olie"...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt olie die je na douchen als de huis nog nat is moet opbrengen. Weet niet meer hou deze heet. Werkte uitstekend en is vaak te gebruiken als je veel gaat zonnen om je huid tegen uitdrogen te beschermen.

Toegevoegd na 2 uur:
bedoel dus de huid......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze week in de aanbieding bij Kruitvat;
Vaseline cocoa butter vitalising gel body oil.
Het ruikt erg lekker als je het opsmeert, en
er is ook body butter van.

groetjes!