Weet iemand of er een primark winkel in Amsterdam is geopend ?

Als ik naar Google ga zie je Primark op de Strawinskylaan 3105: 1077 ZX - Amsterdam.
Maar is dit nou de zelfde winkel als de Primark in Hoofddorp ?
Zie link >>> http://primark.nl/

En als ik op die site kijk van primark zie ik staan dat er 2 winkels in Amsterdam is geopend kijk maar hieronder http://primark.nl/page.aspx?pointerid=eb44df4565934edca627dac6ec12145a

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

het adres wat je opgeeft is het WTC in A'dam
daar zal dan een kantoor of het hoofdkantoor van Primark zitten. Ik zit er in de buurt
en er zijn hier geen winkels
chrs
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er vandaag naar toe gaan fietsen en het is waarschijnlijk een hoofdkantoor of een postadres zegt er 1 die daar in het WTC gebouw werkt.
Hij werkt al jaren in het WTC gebouw en zegt dat daar geen kleding winkel zit.

Andere antwoorden (3)

Er zit een winkel van de primark in Rotterdam en Hoofddorp!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zal een (hoofd)kantoor van Primark zijn, want op dit moment zijn er in Nederland maar twee Primark winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Het laatste klopt. Er zijn 2 winkels:
http://www.primark.nl/page.aspx?pointerid=feb563203a6848688b904e7007d1551f
Het eerste klopt waarschijnlijk niet. Er staat op Google dat het om Primark Netherlands B.V. gaat, een bedrijf in de categorie "Lederwaren".
Amsterdam gaat in september open als ik de geruchten mag geloven, deze vraag had ik vanmorgen namelijk ook gesteld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Nee dus. De winkel is pas op 1 december 2016 opengegaan.