Producten van swarovski worden als heel luxe gezien, is dit terecht? Krijg je waar voor je geld als je van dit merk een armband/ketting koopt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben blij dat ik antwoord op deze vraag kan geven want ik wil graag mijn mening en ervaring met Swarovski delen. Die is dus niet positief! Ik heb ruim een jaar geleden een Swarovski ketting van mijn dochter cadeau gekregen. Een maand later heb ik daar bijpassende oorbellen van Swarovski bijgekocht. Die droeg ik elke dag. Na een paar maanden vielen er steentjes uit bij zowel de hanger als de oorbellen. Toen ik terug ging naar de winkel vroegen ze om de bon en om een ingevuld garantiebewijs. Van de oorbellen had ik dat wel maar van de hanger niet. Ik had wel de originele verpakking en een oningevuld garantiebewijs. Ondanks dat er wereldwijde garantie op zit kon ik de hanger weer meenemen want daar kreeg ik geen garantie op. De oorbellen moesten worden opgestuurd ter beoordeling door Swarovski. 2 Maanden later kreeg ik nieuwe oorbellen en de boodschap dat ik de oorbellen alleen mocht dragen op feesten en partijen en dat ze niet nat mochten worden omdat anders de lijm oplost. Ik kreeg ook geen garantie meer op deze set oorbellen want er werd maar 1 keer garantie verleent. Ik heb hierover navraag gedaan bij Swarovski Liechtenstein, omdat ik hier naartoe werd verwezen op de site van Swarovski. Hierop heb ik geen reactie gehad. Ik vind de service van Swarovski ver onder de maat. Het is dus niet bestand tegen water want dan vallen de stenen eruit. Is de benaming "luxe" terecht? Ja ,want je mag het alleen dragen op feesten en partijen omdat het anders snel kapot is. Krijg je waar voor je geld? Zeer zeker niet!!!! Als ik jou was dan zou ik maar naar iets anders uitkijken.

Er zijn wel luxere dingen, maar als jij het luxe vindt, dan is daar niks mis mee. Als jij de armband/ketting mooi vindt en het graag wilt hebben en je de prijs redelijk vindt, dan krijg je volgens mij wel waar voor je geld. Het is erg persoonlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100