dragen mensen in de zomer meer stoffen of leren schoenen?

mijn moeder vind dat ik leren schoenen moet kopen voor in de zomer, maar ik denk dat er meer en meer stoffen schoenen ( door de jeugd) word gekocht voor in de zomer. en stoffen schoentjes worden volgens mij meer gedragen in de zomer omdat het ook luchtiger is. lekker fris. klopt dit? IK WIL ZOVEEL MOGELIJK ANTWOORDEN.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Het beste antwoord

leer is duurder, warmer en je moet het onderhouden.
omdat stoffen schoenen veel goedkoper zijn (en ook luchtiger) kun je die gewoon weggooien als ze vies/oud zijn. dat is handiger omdat je in de zomer meer buiten bent en dan worden je schoenen eerder beschadigd.

en bovendien is het zonde om nu leren schoenen te kopen als je het niet nodig hebt voor de warmte.
er zijn immers wel dieren voor gedood!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik zou eerder bij hakken denken aan leer, maar gympen? doe maar stof zit veel lekkerder en het is luchtiger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste mensen dragen het liefst leren schoenen. Ze zijn makkelijker schoon te houden dan stoffen exemplaren en geven bovendien over het algemeen meer steun.
Leer is ook ademend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij op school gaat iedereen over het algemeen voor stof, model 1 of iets wat er op lijkt.
Heel vaak ook lage all-stars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook leren slippers, bij leer hoef je dus niet alleen aan hakken of dichte schoenen te denken.
Ik denk dat er over het algemeen net zoveel leren als stoffen zomerschoenen zijn.
Stoffen schoenen zijn over het algemeen wat goedkoper, en worden daardoor misschien wat meer verkocht in de
zomer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het is zielig voor de dieren .
Ik zie heel veel mensen, en dan vooral de jeugd, op gympen lopen 's zomers. Ik heb ze overigens ook. En die zijn vooral van stof gemaakt. Voor gewone schoenen of sandalen zou ik voor leer kiezen. Die geven meer steun en zijn duurzamer. Geen kunststof voor mij. Daar krijg je zweetvoeten in.
Doet me trouwens denken aan dat liedje: een van stof en een van leer........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stoffen, denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
birkenstocks zij ook lekker luchtig. En ze staan ook nog leuk en ze lopen heerlijk. Die kun je van leer of van namaakleer krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lederen teenslippersmet een mooie bloem erop.