Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb laatst een styltang gekocht en doet niet goed.

Ik heb laatst een Styltang gekocht.
En nu krult me haar na 1uur weer omhoog.
Hoe kan ik dat voor komen??

(200*C)
(paar keer over heen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als na het stylen je haar klaar is, kun je daarna je haar inspuiten met een sterke haarlak zodat het beter op zijn plaats blijft zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
willekeurig (huis)merk van de drogist
Was het een dure stijltang? En het ligt ook aan je haar type ik zelf heb slag/krullen en zelfs al is de lucht alleen vochtig en ik fiets er door heen krijg ik al weer krullen!
Maar als je dik stijl haar hebt moet je daar eigenlijk minder last mee hebben.
Wel dun haar?
Doe je haar in een laag staartje als je naar school/werk etc fiets voorkomt dat het gaat krullen.
Of in de herfst winter mutjes op doen.
Tips tegen krullen:
- wax kopen bij bv kruitvat
- haarspry
- andrelon haar serum gebruiken

En misschien anders de stijltang ruilen of sparen voor een duurdere ik hoorde dat de chi tangen heel goed zijn! Maar wel erg prijzig.


Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke kan ook maar dan kun je toch op weg naar school of wat dan ook een pet opzetten? En je kunt nog steeds de genoemde producte. Gebruiken! Alleen dat staartje gaat m niet worden denk ik? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook jongens met lang haar en staart ;-)
Een chi-tang en biosilk kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al is gezegd, haarlak erover. En probeer ook je haar wat vetter te maken met bijv. olie om je haar te beschermen tegen die hitte! Probeer ook uit de wind en regen te blijven. Je kan bovendien ook beter de temperatuur van je stijltang wat lager zetten, 200*C is volgens mij te heet! Je kan beter een Ion-stijltang kopen. Dit laat je haar mooi glanzen en zo kan je je haar vaker stijlen! Mijn haar werd hierdoor namelijk erg droog..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding