heeft iemand nog leuke tips voor in je haar????

heeft iemand nog leuke tips voor in je haar?
bij schooldagen enzo.
dat ook lekker makkelijk is.

of bij feestjes?
ik heb zelf dik bruin haar.
mijn haar komt over mijn schouderbladen.
iemand tips?

o ja..ik heb een beetje slag in mijn haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

een leuke stoffe haarband, ziet er vlot uit, houd je haar naar achteren en dit kan voor elk soort haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een leuke zomerse bloemenclip staat wel leuk. Je draait een voorste plukje van je haar naar achteren en dat zet je vast met een bloemenclip. Verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de h&m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook dik bruin haar. Ik vind een bananenklem wel heel mooi, en het is gemakkelijk en snel aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt op wilt vallen zou ik zo'n soort lok in je haren doen. Het is echt leuk en je hebt gelijk een ander uiterlijk.