Wat te doen tegen vochtige laarzen?

Wat kan ik doen om vochtige laarzen te voorkomen?

Toegevoegd na 16 minuten:
(-> agv zweetvoeten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

ALS je laarzen vochtig zijn, moet je van kranten een prop maken en in je laarzen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet ze ondersteboven weg

en als je doelde op zweetvoeten:
elke dag twee keer droge sokken aan
en was elke dagje voeten

langdurig probleem??
ga op blote voeten lopen, ik heb erge platvoeten, en het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Platvoeten hoeven nog helemaal geen zweetvoeten te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebreken komen nooit alleen, maar je hebt gelijk, dat was irrelevant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien heb ik ze wel allebei? ;P
even soda in strooien nacht laten staan,en het vocht en de vieze luchtjes zijn weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je dat regelmatig doet krijg je minder snel van vocht in de laarzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft agv zweetvoeten. Dan zou je het probleem bij de bron moeten aanpakken, en proberen van je zweetvoeten af te komen. Het is misschien het handigst hierop te googelen, er zijn tig van sprays en smeerseltjes te koop. Je zou het ook met je huisarts kunnen bespreken, die is heus wel wat gewend (En voorlopig proppen kranten in je laarzen stoppen om ze te drogen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat dan de zwarte inkt niet aan de binnenkant zitten? veel schoenen/laarzen zijn toch lichtkleurig van mij aan de binnenkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk antwoord: heb ik nooit bij stilgestaan. Maar: het vocht trekt in de kranten, en niet andersom, dus ik denk dat dat wel meevalt. Wat je wel kunt doen als je daar bang voor bent, is van dat grijzige beschermpapier dat bv Blokker in de glazen/tussen de borden doet om breuk te voorkomen.
J zou ze kunnen inpoederen met talk- of mentholpoeder.