Kun je het 'touwtje' van een badjas ook los kopen?

Toegevoegd na 41 minuten:
touwtje = koord of lint

13 jaar geleden
in: Mode
7.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je niet de ceintuur, die je om je badjas heen knoopt?

Het beste antwoord

Dat ligt er toch maar helemaal aan wat voor badjas
en wat voor touwtje?

Ik heb aan mijn badjassen geen touwtjes...

Je kunt natuurlijk op de markt of bij een fourniturenhandel
allerhande soorten lint of koord kopen.
In de door jou gewenste lengte en kleuren.

Dan kan dat misschien "het touwtje" vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die eromheen zit, waarmee je hem vastknoopt aan je middel zeg maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit touwtje heet bij mij ceintuur;-)

Andere antwoorden (3)

Ik denk het niet eigenlijk. Maar je kunt vel op de markt bij een fourniturenkraam gaan kijken naar een geschikt koord om te gebruiken, of bij een fourniturenwinkel, al zijn er daar niet zoveel meer van.

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien kun je iets met onderstaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt met verzendkosten wel een heel duur stukje lint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, 't was ook meer bedoeld als voorbeeld van een band waar je iets mee zou kunnen. Een echte badstofband zoals van een ochtendjas is niet los te krijgen denk ik, ook niet bij een fourniturenzaak.
Je kan een badhanddoek kopen in dezelfde kleur en er een lint van laten maken.
Je kan in een tweedehanswinkel kijken of daar een toevallig een badjas in dezelfde kleur ligt.
Trek iets anders soepel qua stof in je badjas, dat er ook leuk bijgaat.

Qua eventuele kosten kan het zijn dat je beter gewoon een nieuwe badjas koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je wel helpen hoor aan een touwtje voor je badjas. Ik ben de eigenaresse van www.badjasparadijs.nl en heb voldoende badjassen op voorraad. Maar uiteraard ook touwtjes. Stuur anders even een mailtje naar wat voor centuur je op zoek bent en welke kleur dan kan ik kijken of ik je kan helpen. Heb vast nog wel wat liggen.