Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou je (theoretisch gezien) door het gat van je neuspiercing lucht kunnen binnen krijgen?

Ik las op gv een vraag over neuspiercings en vroeg me af of je door het gat van je neuspiercing lucht kan binnenkrijgen. Ik snap dat dit gat veel te klein is om echt door te kunnen ademen, maar zou je hierdoor lucht binnen kunnen krijgen?
Even een voorbeeld: stel je zit helemaal onderwater en je knijpt je neus dicht aan de onderkant. Vervolgens probeer je lucht via je neus naar buiten te persen. Krijg je dan superkleine belletjes uit je piercinggat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer het eens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan niet, ik heb geen piercing! En om nou voor dit experiment een piercing te laten zetten... Hahahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whahaha wat een vraag!:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

lijkt me wel. In theorie dan he. Praktisch zou je gewoon stikken als je je neus dicht zou houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ooit eens op televisie gezien dat iemand met een kin-piercing water door het gaatje kon spuiten\persen. Dus ik neem aan dat het theoretisch wel kan ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding