Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weten of dreads je staan?

Ik neem misschien dreads, maar hoe zou ik kunnen weten of het me zou staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer een aantal vlechtjes in je haar te maken (hoeft niet netjes) dan heb je een beetje een beeld van hoe t staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op onderstaande site kun je diverse kapsels proberen. Misschien staat er iets "wilds" tussen wat je misschien kan vergelijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige kappers kunnen ze een foto van je hoofd maken en dat met een computerprogramma van een gewenst kapsel voorzien. Dan kan je op het beeldscherm zien of dat jou zal staan. Zo'n programma kan je ook zelf via internet gebruiken, maar dat is niet gratis. Bijvoorbeeld http://www.virtueelkapsel.com/
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Op www.taaz.com kun je een foto van jezelf uploaden en daar andere kapsels op zetten zodat je kunt zien hoe het staat. Ik weet alleen niet of dreads ook bij de mogelijke kapsels zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de ipod/ iphone heb je een app, hairpod heet hij volgens mij. Anders gewoon de bovenstaande dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding