Wat voor soort kleding Dames en Heren kun je het beste kopen, zodat je niet hoeft te strijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Als je 100% katoen koopt, dan hoef je doorgaans niet te strijken. Na het wassen (in wasmachine) stop je het in de droger, of je zwaait / schudt het even voordat jet het ophangt om te drogen.

Als de kledingstuk al in de winkel gekreukeld uitziet, dan moet je het niet kopen.

Toegevoegd na 59 seconden:
*HET kledingstuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Katoen kán behoorlijk kreuken, het ligt meer aan de weeftechniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de aanvulling, Suzy.
Gewoon ff 10 min in de droger en ophangen , kreukvrij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spijkerbroeken en tops van tricot. Voor maximale kreukvrijheid na het wassen even uitschudden voordat je het ophangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-shirt met korte mouwen of een korte broek schelen veel tijd met strijken dan lange broek of lange mouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een adamskostuum hoef je nooit te strijken...