Waar kan ik van die mooie converse kopen?

Op internet heb je alleen maar die schoenen die 100% zwart zijn... nou zijn mijn mooie converse versleten na 2 jaar dragen... maar die zijn niet zo gewoon zwart... er zitten tekstjes op, ballonnetjes enzovoorts... maar op internet kan ik nergens soortgelijke schoenen vinden... weet iemand misschien waar ik zulke schoenen kan bestellen? =)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

http://www.planet-sports.com/en/manufacturer48/index.html?filter_id=45&page=2

http://www.sneakerhead.com/converse-men-p1.html

op deze twee sites vind je al over de 100 paar converse sneakers, kijk naar wat je leuk vind en bestellen maar!

sneakerhead is Amerikaans, als je liever niet vanuit het buitenland besteld moet je gewoon de naam kopiëren en geavanceerd zoeken bij google bij websites uit alleen nederland of de eu als je dat ook prima vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik koop mijn converse schoenen altijd op eBay.de, enorme keuze en niet duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Maastricht ligt een Converse winkel daar hebben ze genoeg uitgebreide keuze. Ook ligt daar prosport en sneakers. Daar hebben ze ook Converse schoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Frontrunner heb ik ook al een paar keer superleuke converse all stars gekocht. Kort geleden nog zwarte met allerlei gekleurde soort tekeningetjes erop. Zoals ik jouw beschrijving hoor is het wel soortgelijk. Ze staan aleen niet op de site en het assortiment is ook niet bij elke Frontrunner hetzelfde.
Maar anders hebben ze bij veel andere sport- en sneakerwinkels wel heel veel andere converse schoenen. (Ik ga zelf altijd gewoon elke winkel met sneakers binnen om te kijken of er nog iets leuks tussen staat)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Converse is een merk, net als nike en adidas.
Je kan converse schoenen in elke sport/sneaker schoenen winkel kopen. Sneakerz en foot locker bijvoorbeeld