Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waterproof mascara met zwemmen

Iemand 1 die blijft zitten? Zonder zwarte randen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
804

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dior Blackout Waterproof.
Te koop bij oa Ici Paris en Douglas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lancome, hypnose waterproof
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
False Lash effect van Max Factor, die kan je gewoon kopen bij het kruidvat :)
The Colossal van Maybelline blijft ook zitten, maar die vind ik persoonlijk niet fijn omdat die nogal klontert.
Kijk trouwens wel uit dat je de waterproof variant pakt, want van beide bestaat er ook een 'normale', en ik geloof ook nog een 'extra black'.

Toegevoegd na 2 minuten:
False Lash Effect is trouwens ook erg aantrekkelijk voor de prijs, het zal je ongeveer 15 euro kosten, en de kwaliteit is erg goed. Beter dan 30 euro voor een potje van 5 ml.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd kan ik je, na vele merken geprobeerd te hebben, maar een tip geven: verf je wimpers, heb ik ook gedaan en het bevalt me prima. Je hebt weliswaar geen enorme volle wimpers, maar ook geen blotebillengezicht, en je kunt lekker je gezicht afdrogen zonder er bij na te hoeven denken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt inderdaad prima. Ik doe het 's zomers ook wel, wanneer zwemmen, zweten en hooikoorts de behoefte tot in ogen wrijven doet stijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt inderdaad goed! Bij het kruitvat verkopen ze transparante mascara zodat je je wimpers dan wel voller kunt maken! En loopt dus niet uit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding