wat werkt tegen een vette hoofdhuid.

Ik heel snel last van een vette hoofdhuid. weet iemand een middeltje dat hier tegen werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Gebruik in ieder geval geen anti-roos shampoo's als head&shoulders. En probeer de hoofdhuid tijdens het wassen lekker te masseren met de vingertoppen.

En vergeet nooit:
Hoe meer je de huid uitdroogt, hoe meer talg (vet) het zelf weer gaat aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de apotheek zijn verschillende shampoos verkrijgbaar. Bijvoorbeeld het merk Dandruff.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boosdoener kan zijn shampoo met siliconen. In bijna alle moderne shampoos zitten siliconen om het haar wat gladder te maken, het legt een laagje over het haar heen waardoor beschadiging minder zichtbaar is.
Maar als je haar de neiging heeft om snel vet te worden is dat een groot nadeel want je haar word er gewoonweg sneller vet door.
Het valt niet echt mee om siliconen-vrije-shampoo te vinden. Je kunt het vaak vinden in een winkel als de Tuinen en volgens mij heeft het merk Henna ook geen siliconen in zijn shampoo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was je hoofd eens met een stuk gewone ouderwetse zeep. Daar wordt je huid wel droog van!